Let's see

samedi 16 mai 2015

EN Hello guys, is there still someone passing by ? My last post was now 5 years ago. Waw.. All these years where so full of new things. My oldest daughter is 4 and my son is nearly 3. A new home... During these years I draw constantly in my sketchbooks and I improved photography so much more. But I wasn't able to concretize any project. I tried to manage new blogs or websites but nothing really worked for me. It was like if magic has dissapered. But today It seems I'm back to my roots. That's the first time I fell so excited about a projet for so long. My roots, but lots of new ideas and lots of new solutions for my dolls. So one step after another, let's see what happen...
FR Bonjour tout le monde. Je me demande si il y a encore quelqu'un qui passe par ici... Mon dernier post date de 5 ans, mon dieu !
Toutes ces années ont été remplies de nouvelles choses. Ma grande fille a 4 ans et mon garçon presque 3.
Plus une nouvelle maison.
Durant ces années j'ai rempli des carnets de croquis et j'ai beaucoup amélioré mes photographies. Pourtant je n'ai jamais été capable de concrétiser quoi que ce soit. J'ai ouvert de nouveaux blogs de dessins ou photo mais la petite étincelle de magie semblait avoir disparu.
Aujourd'hui on dirait que je suis de retour à mes racines avec de nouvelles idées pour mes personnages. Un pas après l'autre voyons ce qui va arriver, je suis très heureuse de reprendre cet espace-ci.


Aucun commentaire :

Hover to Pin

 
Designed with ♥ by Nudge Media Design