dimanche 12 septembre 2010

Hi !
I've been quite productive this week.
I made dolls to hang at wall. 3 cute moons and a halloween siamese.
These moons busts are 9cm (3.5 inches). My favourite is the singing one with her lovely scarf.


I had so much fun making these siamese. That's for a long time I had them in mind.


Two moons will be available at my etsy shop and I'll bring the siamese and the red moon at Pièce unique, a lovely store in Belgium.

These next weeks might be difficult. My studio is in work
 

So I'll work in our dining room till it's finish.
There's something I loved when i was teen and I nearly forgot. I always had a notebook where I glued photos, leaf, pieces of magazines, where I sketched new ideas,...
I bought a new one to reintroduce this great tool.

Have a nice sunday !

Salut !

J'ai été productive cette semaine !
J'ai réalisé 3 mignonnes lunes et des sœurs siamoises. Ils sont tous à accrocher au mur.
Ces bustes de lune font 9 cm. Ma préférée est celle qui porte une adorable écharpe.

J'ai adoré réaliser ces siamois inspiré d'halloween. En fait, ça fait un moment que cette idée me trottait en tête.

Deux lunes seront en achat dans ma boutique esty et le siamois ainsi que la lune rouge seront en vente chez Pièce unique.

Le travail cette semaine va être plus rude pour moi. Mon atelier est en travaux, je vais donc devoir me satisfaire de la table de la salle à manger...

Je me suis procurée un nouveau carnet de croquis. C'est une habitude que j'ai toujours eue adolescente mais que j'ai peu à peu oubliée.
J'y collais des photos, des morceaux de magazines, j'y dessinais quelques idées.
Je vais me réapproprier ce super outil.

Bon dimanche à tous et à toutes !


1 commentaire :

Lenae May a dit…

Goodness I love your work,such fun new concoctions!
So absolutely whimsical!
I wanted to drop by and let you know that I added your name to my HAT for my fairie drawing and thank you for participating in my fun!
Lenae :)

Hover to Pin

 
Designed with ♥ by Nudge Media Design